Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing De nieuwe regels van sales en service
De nieuwe regels van sales en service
De nieuwe regels van sales en service
David Meerman Scott David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR. Meer over David Meerman Scott
Lees het volledige artikel
David Meerman Scott

De nieuwe regels van sales en service

Over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling

Paperback Nederlands 2015 9789089652652
3 beoordelingen
Paperback | NL € 29,99 E-book | NL € 22,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet 'pushverkoop' maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen.

'De nieuwe regels van sales en service' laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan.

Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service.

Je leert onder andere:
- Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale wereld
- Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt en meer verkoopt
- Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven beheerst
- Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen
- Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten aantrekt

'David Meerman Scott delivers with a book that challenges a whole new industry: selling.' - Seth Godin, bestsellerauteur

'A must-read to understand the new age of sales and marketing.' - Ellen Toay, Amazon.com

Specificaties

ISBN13:9789089652652
Trefwoorden:service, internetmarketing, storytelling, contentmarketing, agile, sales, salesmanagement, big data, Verkoop
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:300
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:24-2-2015
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

De nieuwe regels van sales en service
Rein Hof | 22 september 2016
In dit boek geeft David Meerman Scott zijn visie op Sales en Service, volgens nieuwe regels. De oude manier van verkopen is voorbij. Het kan en moet echt anders. De nieuwe regels van sales en service geeft een antwoord op de vraag hoe. Het vertellen van authentieke verhalen zet de toon, met content als een link tussen bedrijven en klanten.Lees verder
Robert Buisman | 21 juli 2015
In ‘De nieuwe regels van sales en service’ neemt de ervaren Amerikaanse marketing- en verkoopstrateeg David Meerman Scott de lezer mee op een luchtige reis langs verschuivingen in het verkoop- en servicevak en geeft hij inzichten en praktische tips.Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
3 stemmen
2
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR. Eerder schreef hij World Wide Rave, Real-Time Marketing & PR en Marketing Lessons from the Grateful Dead. Lees zijn blog op www.WebInkNow.com of volg hem via twitter.com@dmscott.

Andere boeken door David Meerman Scott

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. De oude wereld van sales en service
2. De nieuwe regels van sales en service
3. Uw verhaal
4. Marketing en sales integreren met klanttypen
5. De verkoopcyclus is nu de aankoopcyclus
6. Agile, real-time en social sales
7. De wetten van het nieuwe verkopen
8. Agile, real-time social service
9. Uw sociale ik
10. Uw bedrijf op social media

Dankwoord
Over de auteur
Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Marketing 4.0
    Philip Kotler
    Marketing 4.0
    € 27,65
  • Waardevol verkopen
    Misha Stoutenbeek
    Waardevol verkopen
    € 24,95
  • De vier - Het verborgen DNA van Amazon, Facebook, Google en Apple
    Scott Galloway
    De vier - Het verborgen DNA van Amazon, Facebook, Google en Apple
    € 25,99
  • Marketing Lessons from the Grateful Dead
    David Meerman Scott
    Marketing Lessons from the Grateful Dead
    € 24,84
  • Real-Time Marketing & PR (Revised and updated)
    David Meerman Scott
    Real-Time Marketing & PR (Revised and updated)
    € 9,95
  • The New Rules of Marketing and PR
    David Meerman Scott
    The New Rules of Marketing and PR
    € 27,65

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De nieuwe regels van sales en service

        De nieuwe regels van sales en service
        David Meerman Scott
        /