Lees verder
David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR.
Meer over David Meerman ScottDe nieuwe regels van sales en service
Over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling
Paperback Nederlands 2015 1e druk 9789089652652Samenvatting
Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet 'pushverkoop' maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen.
'De nieuwe regels van sales en service' laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan.
Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service.
Je leert onder andere:
- Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale wereld
- Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt en meer verkoopt
- Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven beheerst
- Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen
- Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten aantrekt
'David Meerman Scott delivers with a book that challenges a whole new industry: selling.' - Seth Godin, bestsellerauteur
'A must-read to understand the new age of sales and marketing.' - Ellen Toay, Amazon.com
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over David Meerman Scott
Inhoudsopgave
1. De oude wereld van sales en service
2. De nieuwe regels van sales en service
3. Uw verhaal
4. Marketing en sales integreren met klanttypen
5. De verkoopcyclus is nu de aankoopcyclus
6. Agile, real-time en social sales
7. De wetten van het nieuwe verkopen
8. Agile, real-time social service
9. Uw sociale ik
10. Uw bedrijf op social media
Dankwoord
Over de auteur
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan