Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing De Conversation Company
De Conversation Company
De Conversation Company
Steven Van Belleghem

inspirator, topspreker, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational.

Meer over Steven Van Belleghem
Audio-interview
Vanavond uitslag Managementboek van het Jaar 2013 Nienke van Oeveren 18 april 2013 Vanavond wordt het Managementboek van het Jaar 2013 bekendgemaakt. Een onafhankelijke jury maakt de winnaar bekend. Houd @MgtboekMagazine en Facebook in de gaten.  Lees het volledige artikel
Steven Van Belleghem

De Conversation Company

Gebruik de feedback van uw klanten nu ook écht

Gebonden Nederlands 2012 9789081516334
17 beoordelingen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Gebonden | NL € 29,99 E-book | NL € 22,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
29,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Genomineerd voor Managementboek van het Jaar 2013!

Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.

Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een duidelijke handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn van uw bedrijf. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.

Na het succes van 'De Conversation Manager' brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In 'De Conversation Company' ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.

"Bij Zappos ontdekten we dat hoe meer we investeerden in customer service en customer experience, hoe meer we als bedrijf groeiden door mond-tot-mondreclame. 'De Conversation Company' richt zich tot iedereen die geïnteresseerd is in het omvormen van het service level van een bedrijf." - Toni Hseih CEO Zappos.com, Inc. en auteur van de bestseller Delivering Happiness

"Eerlijk? Ik had dit boek graag zelf geschreven. Communicatie, openheid en betrokkenheid: het zijn topics die als rode (blauwe?) draden door mijn politieke carrière lopen. Mocht ik ooit bedrijfsleider worden, het zou mijn mission statement zijn." - Vincent Van Quickenborne, Federaal minister van Pensioenen

"Steven Van Belleghem zorgt weer voor prachtig conversatiemateriaal. Dit boekt biedt marketeers en bedrijfsleiders een helder pad om het potentieel van hun bedrijf ten volle te benutten." - Theo van Vugt, Hoofdredacteur Adformatie en Tijdschrift voor Marketing

"Sociale media zijn als het ware een super versterker van alle geluiden die een bedrijf maakt. De activa op je balans worden vermenigvuldigd na het lezen van 'De Conversation Company': er is heel veel content en talent waar veel bedrijfsleiders zich niet bewust van zijn!" - Duco Sickinghe, CEO Telenet en Manager van het Jaar 2011.

Specificaties

ISBN13:9789081516334
Trefwoorden:management, nieuwe media, internetmarketing, adverteren, social media, social marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:224
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:17-2-2012
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

De Conversation Company
Maricken Hengeveld | 2 september 2013
Bedrijven hebben veel onderbenut conversatiepotentieel. Hieronder verstaat Van Belleghem de vele conversaties die met en onder klanten ontstaan, die niet op een strategische manier worden gemanaged en die kunnen worden aangegrepen om het bedrijf te verbeteren. Er zijn ontzettend veel touch points waarbij de conversatie met de klant kan worden gestart. In 'De Conversation Company' beschrijft Van Belleghem hoe je als organisatie deze dialoog met de klant start, onderhoudt en je klant betrekt bij je organisatie. Niet alleen op campagneniveau, volgens de 'oude' checklistmentaliteit, maar structureel, verankerd in de bedrijfsstrategie.
Lees verder
De Conversation Company
Mark van Heijningen | 2 september 2013
Gebruik de feedback van je klanten nu echt... Is de rode draad die door 'De Conversation Company' loopt. Het is geschreven door Steven van Belleghem, leest vlot en is in de praktijk van marketing- en klantcontactcentermanagers goed als leidraad of discussiestuk te gebruiken. Iedereen ervaart de kracht van sociale media in privéleven en verkent – of zet vol in op – de zakelijke toepassingen. Daarmee zijn de beschreven onderwerpen en voorbeelden erg relevant. U kunt direct aan de slag met dit 'handboek'.
Lees verder
De Conversation Company
Max Kohnstamm | 28 maart 2013
Steven van Belleghem publiceerde in 2010 'De Conversation Manager'. Het boek was een doorslaand succes en van Belleghem werd in recordtijd een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van social media. Eind 2010 won van Belleghem ook nog eens de marketingliteratuurprijs. Steven van Belleghem heeft zichzelf niet de tijd gegund om op zijn lauweren te rusten, integendeel. Dit voorjaar verschijnt 'De Conversation Company'. De vraag is natuurlijk of de auteur er in is geslaagd het niveau van zijn vorige boek vast te houden.
Lees verder
Conversaties bepalen keuzegedrag consumenten
Paul Groothengel | 12 april 2012
Converseer met je klanten. Breng ze in de boardroom en gebruik hun feedback. Groei uit tot Conversation Company. Dat is het advies van marktonderzoeker en wetenschapper Steven Van Belleghem, in zijn boek De Conversation Company. Centraal daarin staat hoe je je medewerkers met klanten kunt verbinden en hoe sociale media daarbij kunnen helpen.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
17 stemmen
11
5
0
1
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
Vanavond uitslag Managementboek van het Jaar 2013
Nienke van Oeveren 18 april 2013 Vanavond wordt het Managementboek van het Jaar 2013 bekendgemaakt. Een onafhankelijke jury maakt de winnaar bekend. Houd @MgtboekMagazine en Facebook in de gaten. 
Artikel lezen
opinie
De top 3 van Steven Van Belleghem
Nienke van Oeveren 8 maart 2013 Steven Van Belleghem is managing partner bij InSites Consulting. Daarnaast is hij parttime marketingprofessor aan de Vlerick Business School. Van Belleghem is de auteur van De conversation manager (winnaar PIM-literatuurprijs 2010 en meer dan 23.000 exemplaren verkocht) en De Conversation Company. Wat staat er in zijn top 3?
Artikel lezen
interview
Steven Van Belleghem wil de klant in de boardroom
Linda Huijsmans 2 april 2012 Steven Van Belleghem ontwikkelde het idee van word of mouth marketing. Dat hij daarmee de tijdgeest op zijn staart trapte, bewijst het succes van zijn vorige boek, De conversation manager. Nu is er de logische opvolger: De Conversation Company. De inhoud in één zin: richt de cultuur van je hele bedrijf in op de klant!
Artikel lezen

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van 'De Conversation Manager' (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), 'De Conversation Company', 'When digital becomes human' en 'The offer you can't refuse'. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding: iedereen is marketeer!

Deel 1: Een wereld vol tegenstellingen
1. Uw bedrijf heeft onderbenut conversatiepotentieel
2. Uw bedrijf zit vol paradoxen

Deel 2: De Conversation Company: cultuur, mensen en sociale media
3. De Conversation Company
4. Bedrijfscultuur is het hart van de Conversation Company
5. Mensen zijn uw belangrijkste conversatiebron
6. Sociale media zijn de ideale partner van de Conversation Company

Deel 3: Vier c's om de Conversation Company te managen
7. Customer experience, conversatie, content en collaboratie
8. Customer experience
9. Conversatie
10. Content
11. Collaboratie

Deel 4: Word Conversation Company in drie stappen
12. Integreer klantgericht denken en sociale media in drie stappen
13. Stap 1: opbouwen van kennis en een noodzakelijk kader
14. Stap 2: kiezen en uitvoeren van pilotprojecten
15. Stap 3: de weg naar volledige integratie en hefboomeffecten

Nawoord
Eindnoten

Aanbevolen live events...

donderdag 20-04-2023

Jitske Kramer over Teamintelligentie

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Communicatie van organisaties
    Erik Blokland
    Communicatie van organisaties
    € 60,50
  • Communicatieonderzoek
    Marius Hogendoorn
    Communicatieonderzoek
    € 37,95
  • Risico- en crisiscommunicatie
    Frank Regtvoort
    Risico- en crisiscommunicatie
    € 33,50
  • Adviseren als tweede beroep - met geïntegreerd werkboek (4e druk)
    Hannah Nathans
    Adviseren als tweede beroep - met geïntegreerd werkboek (4e druk)
    € 59,95
  • Het Strategisch Communicatie Frame - Herzien en vermeerderd
    Betteke van Ruler
    Het Strategisch Communicatie Frame - Herzien en vermeerderd
    € 47,50
  • Expressive Organization
    Majken Schultz
    Expressive Organization
    € 64,43

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Conversation Company

        De Conversation Company
        Steven Van Belleghem
        /