Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Conversation Company

Gebruik de feedback van uw klanten nu ook écht

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2012 9789020977776
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Niet meer leverbaar.
21,99

Samenvatting

Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.

Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een duidelijke handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn van uw bedrijf. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.

Na het succes van 'De Conversation Manager' brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In 'De Conversation Company' ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.

"Bij Zappos ontdekten we dat hoe meer we investeerden in customer service en customer experience, hoe meer we als bedrijf groeiden door mond-tot-mondreclame. 'De Conversation Company' richt zich tot iedereen die geïnteresseerd is in het omvormen van het service level van een bedrijf." - Toni Hseih CEO Zappos.com, Inc. en auteur van de bestseller Delivering Happiness

"Eerlijk? Ik had dit boek graag zelf geschreven. Communicatie, openheid en betrokkenheid: het zijn topics die als rode (blauwe?) draden door mijn politieke carrière lopen. Mocht ik ooit bedrijfsleider worden, het zou mijn mission statement zijn." - Vincent Van Quickenborne, Federaal minister van Pensioenen

"Steven Van Belleghem zorgt weer voor prachtig conversatiemateriaal. Dit boekt biedt marketeers en bedrijfsleiders een helder pad om het potentieel van hun bedrijf ten volle te benutten." - Theo van Vugt, Hoofdredacteur Adformatie en Tijdschrift voor Marketing

"Sociale media zijn als het ware een super versterker van alle geluiden die een bedrijf maakt. De activa op je balans worden vermenigvuldigd na het lezen van 'De Conversation Company': er is heel veel content en talent waar veel bedrijfsleiders zich niet bewust van zijn!" - Duco Sickinghe, CEO Telenet en Manager van het Jaar 2011.

Specificaties

ISBN13:9789020977776
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:252
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:5-9-2012
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

Maricken Hengeveld | 2 september 2013
Bedrijven hebben veel onderbenut conversatiepotentieel. Hieronder verstaat Van Belleghem de vele conversaties die met en onder klanten ontstaan, die niet op een strategische manier worden gemanaged en die kunnen worden aangegrepen om het bedrijf te verbeteren.Lees verder
Max Kohnstamm | 28 maart 2013
Steven van Belleghem publiceerde in 2010 'De Conversation Manager'. Het boek was een doorslaand succes en van Belleghem werd in recordtijd een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van social media. Eind 2010 won van Belleghem ook nog eens de marketingliteratuurprijs.Lees verder
Conversaties bepalen keuzegedrag consumenten
Paul Groothengel | 12 april 2012
Converseer met je klanten. Breng ze in de boardroom en gebruik hun feedback. Groei uit tot Conversation Company. Dat is het advies van marktonderzoeker en wetenschapper Steven Van Belleghem, in zijn boek De Conversation Company. Centraal daarin staat hoe je je medewerkers met klanten kunt verbinden en hoe sociale media daarbij kunnen helpen.Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

4.5 van de 5
17 stemmen
11
5
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (9)

Technology lovers
Nienke van Oeveren 16 december 2014
EMM Marketingbook of the Year 2014
Justin van Lopik 5 maart 2014
Managementboek van het Jaar 2013: ‘Leren samenwerken tussen organisaties’
Hans van der Klis 19 april 2013
Vanavond uitslag Managementboek van het Jaar 2013
Nienke van Oeveren 18 april 2013
Gratis proeven van online leren
Justin van Lopik 26 maart 2013
De top 3 van Steven Van Belleghem
Nienke van Oeveren 8 maart 2013
Steven Van Belleghem over conversaties
Paul Groothengel 19 april 2012
Steven Van Belleghem wil de klant in de boardroom
Linda Huijsmans 2 april 2012

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van 'De Conversation Manager' (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), 'De Conversation Company', 'When digital becomes human' en 'The offer you can't refuse'. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding: iedereen is marketeer!

Deel 1: Een wereld vol tegenstellingen
1. Uw bedrijf heeft onderbenut conversatiepotentieel
2. Uw bedrijf zit vol paradoxen

Deel 2: De Conversation Company: cultuur, mensen en sociale media
3. De Conversation Company
4. Bedrijfscultuur is het hart van de Conversation Company
5. Mensen zijn uw belangrijkste conversatiebron
6. Sociale media zijn de ideale partner van de Conversation Company

Deel 3: Vier c's om de Conversation Company te managen
7. Customer experience, conversatie, content en collaboratie
8. Customer experience
9. Conversatie
10. Content
11. Collaboratie

Deel 4: Word Conversation Company in drie stappen
12. Integreer klantgericht denken en sociale media in drie stappen
13. Stap 1: opbouwen van kennis en een noodzakelijk kader
14. Stap 2: kiezen en uitvoeren van pilotprojecten
15. Stap 3: de weg naar volledige integratie en hefboomeffecten

Nawoord
Eindnoten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Conversation Company